joi, 13 octombrie 2011

China: Day 1

My adventure begins now. Sunt in avionul dinspre Amsterdam spre China de vreo 5 ore si pana se termina cele 11 de toate mai e ceva. Zburam cu China Southern si astazi am vazut pentru prima oara stewardeze chinezoaice si nu stiu de ce, dar m-au facut sa intorc capul dupa ele si sa zambesc larg. Pana acum s-au dovedit a fi foarte simpatice si cu ajutorul uneia dintre ele am reusit sa scot o poza cu ambii parinti zambind frumos, iar ei se sincronizeaza foarte rar.

Avionul este asemanator cu cel din SUA, insa o varianta mai buna, si aici ma refer strict la design interior, nu la partea tehnica. Pare mai nou decat cele cu care am zburat spre si dinspre SUA, si mai ingrijit, iar ca bonus am primit si o borsetuta cu cele necesare unei calatorii lungi (periuta si pasta de dinti, pieptene,dopuri de urechi, si o tampenie de pus la ochi ca sa poti dormi); stiti doar cum se bucura romanul la ceva gratis.

Cand am intrat in avion am fost intampinati cu muzica chinezeasca pe care noi o folosim in SPA-uri pentru relaxare si am fost foarte impresionata pentru ca nu am mai calatorit cu un avion care sa „cante”.

Masa a fost mai buna in comparatie cu sandvisul din zborul cu KLM, care avea cascaval „E-urat” si tomato, care de fapt era ketchup, iar desertul a fost unul sanatos, si nu un checulet de ciocolata pe care sa ma chinui sa-l mananc de foame. Nu sunt pretentioasa de obicei, dar parca ma intorsesem in America. De-abia asteptam sa gust din ceaiul lor, asa ca nu am ezitat sa beau unul si in avion, si a fost super concentrat si diferit fata de ce mai exista prin Romania, abia am reusit sa-l beau neindulcit.

Cina

Micul Dejun

Nu dorm niciodata in avion, oricat de lunga ar fi distanta parcursa, si imi place sa ma uit pe geam, sa vad cum sunt aranjate casele, terenurile, sa vad luminile, sa ma chinui sa deosebesc masinile, si sa ma bucur de marea de nori de sub mine. Sunt atat de pufosi, m-as arunca cu usurinta pe unul dintre ei. Din nou, pentru prima oara, mi s-a intamplat ca stewardezele sa ma „trimita” la culcare fortat. Afara era lumina, soare si frumos si ele au tras obloanele, au inchis luminile si ne-au urat somn usor, pentru ca era deja seara in China si trebuia sa ne conformam.

Pentru ca am dormit doar 2 ore azi noapte, le-am ascultat si am incercat sa adorm. M-am chinuit cam o ora, dupa care m-am suparat si m-am trezit din somnul de care nici macar nu avusesem parte. Cand m-am pus sa dorm era foarte luminat afara si un soare puternic, iar dupa o ora era deja intuneric si am apucat sa vad putin diferenta de lumina; in stanga era zi, in dreapta inserat. Sweeet.

Cand vom ajunge in Guangzhou va fi ora 6 30 a.m., asta ar insemna sa terminam cu debarcarea pana pe la 7, la 7 30 sa luam bagajele, pe la 9 – 10 sa ajungem la hotel, stau 10 minute in pat, dupa care o iau la talpa :D. Sunt sigura ca ceaiul lor ma va ajuta sa mai rezist cateva ore, si chiar daca nu ma va ajuta voi trage de mine la maxim, pentru ca de-abia astept sa bat bulevardele si sa-mi trag priviri ciudate cu chinezii. Ei vad foarte rar persoane blonde cu ochi deschisi la culoare, iar eu vad prea rar multi chinezi la un loc, si probabil vom fi fascinati unii de altii.

Have a great day because I know I will!
Iulia F.

P.S.: Am ajuns si e grozav! E uimitoare diferenta dintre popoare si lumea asta e mult mai buna decat mi-o imaginam. Cel putin din ce am vazut intr-o singura zi.

Imagine din curtea hotelului

P.S.2: Stiam ca Facebook si Youtoube nu merg in China, insa nu mi-am imaginat ca voi avea probleme si cu blogger-ul. Imi facusem plan sa incerc sa-mi sincriu in fiecare zi impresiile pe blog, asa ca m-am chinuit pana am gasit o solutie. Lucrez cu team viewer si cu PC-ul de acasa, si imi este destul de greu, pentru ca functioneaza cu o viteza mica. Maine dimineata sper ca veti gasi si articolul nr.2.

1. Zurli, sa te distrezi la maxim si sa stii ca imi place rau blogul tau...daca te gandesti sa publici, mie sa imi dai cartulia cu dedicatie! :)
    pupici la toti si sa fiti cuminti, multa bafta

2. Bravo! 10 puncte pentru inventivitate. Nu cred ca-mi venea in minte faza cu TeamViewer.

3. Sa "savurezi" fiecare moment petrecut acolo! Abia astept sa vad urmatorul articol! Pupicei romanesti!

4. am citit postarea asta in ora de franceza de pe telefon...si cand am ajuns la pozele cu mancarea eram deja lesinata de foame:))oricum...distractie placuta!>:D<

5. @Dana: Multumesc frumos :D Imi place sa scriu, dar mai am foarte multe de invatat. Promit ca vei fi posesoarea primei mele dedicatii in calitate de scriitoare. Pupiceeei >:D<

6. @octavlarisa: de fapt ideea a fost a lui Andrei, eu aveam alte minuni prin cap, mai complicate. He's the genius.

7. @D.D.: Promit ca asa voi face. Pupicei chinezesti :D

8. @pasi-pe-sticla: Nu a fost atat de buna mancarea, dar a fost destul de buna pentru foamea pe care o aveam. Ar fi fot buna si pentru tine :D Saru'mana :*