marți, 11 octombrie 2011

Dreams

Imi place foarte mult sa calatoresc si am avut sansa de a vedea unele dintre cele mai populare tari din lume. Imi place sa vad locuri pe care de obicei le vezi doar in reviste sau in filme, imi place sa intalnesc oameni noi, imi place sa cunosc cultura fiecarui popor pe care-l vizitez, imi place sa incerc mancaruri noi, si imi place sa ... bat strazile in lung si-n lat cu harta in mana. Mai am atatea de vazut si de vizitat si sper sa reusesc macar sa ajung pe toate continentele de pe Glob, macar la atat sa-mi foloseasca si mie geografia din scoala.

Ador sa petrec mai multe saptamani sau luni intr-o tara, nu doar cateva zile. Nu vreau sa vizitez niste cladiri intr-o mare graba, sau sa fiu un turist obisnuit, ci vreau sa incerc sa fac parte din lumea lor. Am avut ocazia de cateva ori sa petrec mai multe saptamani intr-o singura tara si e diferit, cunosti altfel oamenii si obiceiurile lor. Ca un bonus, am mai mult timp sa gasesc cele mai dragute buticuri cu haine.

Vara trecuta am fost in SUA cu programul work & travel pentru 4 luni, si pentru ca mi-am dorit foarte mult sa merg in acea lume care pare fascinanta la TV, de fiecare data cand ma intalneam cu un prieten il anuntam ca plec. Reactiile nu erau precum ma asteptam, ci erau ceva in gen: "a da? cuuu...programul ala, nu?! am si eu un prieten/coleg care a fost/merge". Pentru ca eu eram super entuziasmata, si pentru ca starea mea spunea "yeeeeeeeeeeey, plec in America, sweet land of liberty", mi se cam taia de plecat cand le vedeam acele reactii seci. Acum insa...plec in China, iar reactiile sunt exact acelea pe care le-am asteptat vara trecuta.


Voi pleca cu parintii mei la un targ de afaceri si voi avea job-ul de translator...din pacate nu pentru limba chineza, dar sper ca pe viitor sa o invat si pe asta. De-abia astept si sunt la fel de entuziasmata precum eram inainte de a pleca in America. Voi sta 3 saptamani in Guangzhou si sper sa am timp sa bat strazile in lung si-n lat si acolo, pentru ca vreau sa fac muuuuulte poze si sa vad multi chinezi si chinezoaice.

Sper sa am timp sa-mi scriu pe blog parerile si impresiile in legatura cu poporul chinez si sa va povestesc despre peripetiile si mancarurile cu sarpe, meduze, caini si pisici de care voi avea parte.


Promit sa va tin la curent!
Iulia F.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu