luni, 10 octombrie 2011

!!! Fresh News !!!

Daca tot sunt la moda stirile fara subiect si 'cancan-urile', vin si eu cu o stire de ultima ora (la propriu!), ce provine din surse sigure. La 'o-adica', m-am simtit mandra ca am avut ocazia de a ma afla la un metru de protagonistul acestei stiri senzationale!

In urma cu fix o ora, mult iubitul PNL-ist Domn Palar a fost vazut in nou renovata si recent distrusa gara CFR Bacau. Sunt sigura ca Domnul Ionel Palar iubeste poporul care il plateste, dar nu a vrut sa aiba parte de diverse 'miresme' specifice calatorilor din tren (asa ca mine), asadar si-a cumparat un bilet de tren spre Bucuresti la clasa I.

Acesta a fost condus de iubita lui cred, o bruneta mai inalta decat cu el cu aproape un cap; posibil sa fi fost de vina tocurile pe care dansa le purta.

Pentru a continua in acelasi stil cu aceasta stire goala, voi mentiona ca vestimentatia domnului Palar lasa putin de dorit. Iubita lui nu prea-si face datoria. Acesta a ales sa asorteze o camasa cu dungi roz si gri, cu un pulover cu dungi de culori pamantii (portocaliu, maro, bej, etc.). Adicatelea, daca tot suntem politicieni si deputati, si tinem la imagine atunci cand stim ca suntem pozati, de ce nu avem grija de ea pana la capat? Pai cu paparazzi ce facem? Chiar asa domnule Palar?!



Ii urez respectivului o calatorie frumoasa la clasa I, macar unu din doi, pentru ca eu stiu sigur ca individul din stanga mea va adormi in curand si isi va lasa cele 100 de kg pe mine, si sa se bucure de ziarul Academia Catavencu.



Ce ziceti, o pun de-un job la Cancan sau Libertatea? Hai, macar Ring?

Iulia F.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu