vineri, 10 iunie 2011

A good night joke.

În seara asta vroiam să vă povestesc ce am făcut la sală și cât de tare a fost, dar mi-a trimis tata un mail cu ceva amuzant, și mi-a plăcut prea mult să nu v-il arăt. NB: râd mult prea rar la bancuri și glume, iar asta e una dintre excepții.

O fată n-a mai trecut prin satul natal de mai bine de 5 ani. Într-o zi sosește acasă, dar nici n-apucă să treacă pragul, că tatăl său se răstește la ea:

-Unde ai fost tot timpul ăsta? De ce nu ne-ai scris, nici măcar o carte poștală? De ce nu ne-ai sunat niciodată?

Fata începe să plângă și zice printre lacrimi:

- Tată, eu am devenit prostituată...

- Cum? Pleacă de aici păcătoaso! Ești o rușine pentru familia noastră catolică! Te reneg!

- Cum crezi tu, tată. Eu vreau doar să-i las mamei această superbă blană de nurcă și să vă dau carnetul acesta de economii de 5.000 € și titlul de proprietate asupra casei pe care tocmai v-am cumpărat-o, cu 10 dormitoare, 10 băi și piscină. De asemenea vă invit să petreceți Sărbătorile pe iahtul meu...

Tatăl întreabă:

- Ce ziceai că ai devenit?

Fata începe din nou să plângă și spune:

- O prostituată, tată...

- O, Doamne, ce m-ai speriat! Am înțeles protestantă!...


P.S.: Tot vorbeam despre părinți...vă mai amintesc o dată că ăsta e mail trimis de un tată fiicei lui...dar fiind vorba de tatăl meu se scuză :D

Somn ușor!
Iulia F.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu