luni, 27 iunie 2011

Facebook

Cu toţii cunoaştem faimosul Facebook...oricine are un calculator şi câteva cunoştinţe de tehnici web are cu siguranţă şi profil pe site-ul de socializare menţionat. Mai nou, am văzut că părinţii construiesc profil de "fb" pentru bebeii lor de câteva zile.

Eu am avut inchis contul pentru câteva luni pentru că simţeam că îmi distrage atenţia de la lucrurile importante. Acum, când am reapărut, prietenii nu au ezitat să mă primească cu braţele deschise şi cu urarea: "Bine ai revenit în rândul lumii". Thank you everybody!!

Nu ştiu ceilalţi, însă eu mi-am deschis contul la sfatul unor prieteni de prin alte colţuri ale lumii, pe care i-am cunoscut într-un campus de vară prin 2007 şi trebuia să păstrăm cumva legătura, iar americanii erau deja mari cunoscători şi adepţi. Abia când am ajuns în anul I de facultate, am observat cam cât de repede s-a dezvoltat reţeaua şi cât de multă amploare luase. Descopeream din ce în ce mai mulţi prieteni şi colegi pe Facebook, şi la început era drăguţ, era ceva nou.

O modalitate de a ne umple timpul liber, admirând pozele superbe din vacanţele prietenilor noştri, şi de ne îmbunătăţi zilele triste citind comentariile drăguţe primite de la aceeaşi prieteni. Este un site interactiv, are o mulţime de aplicaţii, şi la cât de popular este, reprezintă o modalitate excelentă de a face marketing pentru o companie, brand sau mai ştiu eu ce. Mie îmi rezolvă o mare problemă, nu reuşesc să reţin zilele de naştere ale prietenilor mei, oricât de mult aş încerca, şi de când cu Facebook-ul, am scutit-o şi pe BFF de a avea grijă să mă anunţe mereu: "Vezi că e ziua lu' cutare, sună-l!". Mulţumesc Facebook pentru asta!

Însă...în ultima vreme, lumea a început să o ia razna. Sau...poate mi se pare mie?!

Am abia 2 zile de Facebook şi nu-mi vine să cred câte minunăţii au apărut, în special la capitolul "evenimente".

Unul dintre exemple:


Mă tot gândesc cam cât timp liber trebuie să aibă persoana respectivă să facă un aşa exceptional "event". Mă bucur în schimb, că a primit felicitările de rigoare, măcar nu simte că a muncit degeaba săraca.

Next:

Pe bune?!?! Până acum v-aţi rugat să vină vara mai repede, Facebook-ul era plin de statusuri gen: "hai cu varaaaaa!!", ca să... ce?! să vină vara, şi să începeţi să vă doriţi să vină iarna? Nu văd logica. Şi să zicem că eveniment pentru Revelion 2012 înţeleg, cu toate că, la naiba! mai e juma' de an până atunci, dar 2013????!?!

Number 3:


În ceea ce priveşte acest eveniment încă nu mă pot decide...este gen "sâc, sâc, noi am luat BAC-ul, voi îl aveţi abia mâine, să muriţi de frică!!"? sau e un eveniment de ambiţionare şi impulsionare pentru cei ce dau examenul acum, pentru a-i determina să-şi dorească foarte mult să poată da şi ei un click pe "I'm attending"?

Copii...Terminaţi-o! Pe bune! Lăsaţi Facebook-ul să se desfăşoare strict pentru ce a fost conceput, altminteri va ajunge o "ţigăneală" mai mare decât tatăl HI5.


Be Smart!
Iulia F.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu