marți, 24 mai 2011

Lectie de numerologie.

Nu știu foarte multe despre numerologie, am citit cu ceva timp în urmă un articol pe un blog, am încercat eu să fac niște calcule acolo, dar pentru că nu erau instrucțiuni exacte (ca pentru..necunoscători :D), nu îmi ieșeau și apoi mi-am pierdut interesul. Acum am descoperit un alt articol despre asta, mi-am adus aminte din nou, și am început să răsfoiesc Web-ul în vederea unei mici cercetări despre numerologie.

Pentru cei ce nu știu, numerologia este studiul numerelor care determină și reflectă caracteristicile, talentele, motivațiile și drumul în viață. M-a interesat acest subiect deoarece cuprinde calcule și puțină logică, dar nu sunt pasionată de horoscop, ghicit în palmă/cafea/etc. și nici de ceea ce prevăd unele site-uri de numerologie. Există o hartă a numerelor formată din cifre de la 1 la 9 și pentru a-ți afla numărul...destinului (partea asta nu prea îmi place, aș prefera simplu: numărul tău), trebuie să aduni cifrele care formează data ta de naștere.

De exemplu eu sunt născută în data de 30.10.1989. Calculul va fi în felul următor:
3+0=3
1+0=1
1+9+8+9=27; 2+7=9
=> 3+1+9=13; 1+3=4
Numărul meu este 4, iar pentru a afla mai multe detalii despre acest număr am apelat la Google Search, și am deschis primele două site-uri cu informații despre numerologie. Unul fabula despre ”drumul în viață predestinat mie”, iar celălalt m-a caracterizat binișor, câteva dintre expresiile care mi-au plăcut sunt acestea: ”buni observatori, nu le scapă nimic”, ”sunt cei care despică firul în patru”, ”doresc să se realizeze în general pe plan material și social, nu au timp să se gândească la himere”, ”se enervează rar, dar atunci când nu se mai controlează pot să facă lucruri necugetate”.

O descoperire mai recentă este numerologia anului 2011, și am o vagă impresie că are un aer asiatic. În acest an vom experimenta patru date calendaristice diferite: 1.1.11 (1 ianuarie 2011), 11.1.11 (11 ianuarie 2011), 1.11.11 (1 noiembrie 2011), 11.11.11 (11 noiembrie 2011).

De asemenea, adună ultimele două cifre ale anului în care te-ai născut cu vârsta pe care o împlinești în acest an, iar rezultatul va fi pentru oricine 111.
De exemplu, anul meu de naștere este 1989, iar vârsta pe care o voi împlini este 22
Calculul va fi: 89+22= 111.

Potrivit Feng Shui, anul 2011 este anul banilor, iar luna de bun augur va fi octombrie, și va avea 5 zile de luni, 5 sâmbete , și 5 duminici. Nu prea știu ce semnifică ”anul banilor”, dar se spune că acest lucru se întâmplă o dată la 823 ani, iar acești ani se numesc ”moneybags”.


享受,
尤利亞樓.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu