vineri, 27 mai 2011

Early post and music.

Femeia își lasă amprenta peste tot, până și în marketing. Astăzi am dat peste un titlu de carte despre care chiar cred că merită citită:


"Marketing to women: How to understand, reach and increase your share of the world largest segment." (Martha Barletta)

"Marketingul pentru femei: Cum să înțelegi, să influențezi si cum să-ți intensifici contribuția în cel mai mare segment al lumii ."

În ultimul timp femeile ocupă din ce în ce mai mult un loc important în mintea specialiștilor de marketing, sau cel puțin așa ar trebui să fie. În societatea modernă femeile reprezintă de la 40 până la 60% dintre consumatori, sau mai exact dintre cumpărători. Acestea au putere de decizie în ceea ce privește majoritatea cumpărăturilor făcute în gospodărie și nu numai.

Pe lângă asta, femeile sunt mai predispuse la a recomanda și altora mărci care sunt pe placul lor sau care le-au impresionat. În plus femeile sunt mai fidele unei mărci decât un bărbat.

Morning song:




Minunat cântec, nu-i așa? Îmi îmbunătățește de fiecare dată starea, chiar și numai după 4 ore de somn. Noroc de Cabral că mi-a amintit de ea. :)


Enjoy and Have a Great Day!
Iulia F.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu