duminică, 17 aprilie 2011

Astăzi, de Florii, am o mică povestioară pentru voi.

Dumnezeu a creat lumea (omenirea) în patru zile.

În prima zi a creat câinele şi i-a spus aşa: ”Tu vei trăi 20 de ani, vei fi sociabil, vei lătra la toți cei car vor trece prin fața casei pe care o păzești, vei da sfaturi, vei fi un prieten adevărat”. Câinele îi spune: ”Dar e prea mult să latru timp de 20 de ani, nu vrei să-mi dai doar 10 ani, și să iei 10 înapoi?” și Dumnezeu a fost de acord.

A doua zi a creat maimuța, și i-a spus: ”Tu vei trăi 20 de ani în care vei distra pe cei din jurul tău, îi vei înveseli și îi vei face să râdă.” Maimuța a răspuns: ”20 de ani în care să mă maimuțăresc și să fac pe nebuna? Nu, nu, asta e prea mult! Nu vrei să-mi lași doar 10 ani, și 10 să-i iei înapoi?”, și Dumnezeu a fost de acord din nou.

A treia zi Dumnezeu a creat vaca, și i-a spus: ”Vaco, tu vei trăi 60 de ani în care vei munci, vei întemeia o familie, vei face copii, vei avea grijă de ei și vei da lapte.” Vaca a spus: ”Dar asta este o viață foarte grea, și Tu vrei să trăiesc 60 de ani? Nu vrei să-mi dai doar 20 de ani și să iei 40 de înapoi?” și Dumnezeu a acceptat și de această dată.

A patra zi a creat omul și i-a zis: ”Tu vei trăi 10 ani, este de ajuns să înveți esențialul, să trăiești liniștit, fără griji și să iubești.” Omul a spus: ”Dar 10 ani e prea puțin pentru o viaţă atât de bună. Nu vrei să-mi dai pe lângă aceştia şi cei 10 ani care au rămas de la câine, cei 40 de la vacă si cei 10 de la maimuță, ca să am timp să mă bucur de viață așa cum trebuie?” Dumnezeu a zis: ”Bine, atunci, 10 ani te vei distra, 40 de ani îți vei întemeia o familie, vei avea copii, și vei munci ca să-i poți întreține, iar ultimii 10 ani vei da sfaturi celor din jurul tău, vei veghea asupra familiei tale și te vei bucura de nepoți.”

My present for you:



Enjoy!
Iulia F.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu