marți, 22 ianuarie 2013

Vine, vine Primavara!

Astazi m-am trezit foarte bine. In ultima vreme am avut felurite probleme cu somnul, cu trezitul, cu prietenii, cu sesiunea, cu sanatatea, dar cand m-am uitat pe geam si am vazut lumina soarelui am zambit. Razele soarelui astern o lumina calda pe cladirile urate ale Bucurestiului, iar asta inseamna ca vine primavara si ca nu vom mai indura acel frig infernal, zapada si mocirla de pe strazi.

Se stie deja ca persoanele care nu se expun la soare sunt mai predispuse la depresii, iarna cearcanele sunt mai pronuntate, ne ingrasam, apare deficienta vitaminei D, scade imunitatea, etcetcetc. Acest anotimp este un stres in plus pentru mine si pentru viata cotidiana de capitala.

LE: Ah, si sunetul ce anunta venirea primaverii...Muzica interpretata de corul pasarilor si de natura (chiar si in Bucuresti) imi ofera o energie si un optimism debordant!

Oh, Soare! cat te-am asteptat! Gata, ma intorc la invatat! mai fericita decat zilele trecute :)


 
  Rolul soarelui este sa ma faca pe mine mai fericita! :)

Va doresc o zi care sa va surprinda placut! Pentru ca frumoasa deja este, are grija soarele de asta.
Iulia F.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu