marți, 27 septembrie 2011

Dubstep Addicted

In lunga mea calatorie in lumea muzicii, de la Gipsy Punk si Gogol Bordello am ajuns direct la Dubstep si Blackmill. Ce au in comun? Originalitatea si numarul redus de ascultatori.

Dubstep este un gen de muzica electronica dance, aparut prin anii 1998 - 2000 in sudul Londrei. La originile acestui gen muzical se gasesc dub, drum and bass, grime si garage, si este esential sa asculti melodiile de dubstep la boxe si la maxim; am simtit diferenta pe pielea mea...mai bine zis, pe urechile mele.

Ritmurile sunt de obicei sincopate, deseori mixate, cu un tempo intre 130 si 148 de batai pe minut, iar producatorii de dubstep obisnuiesc sa remixeze melodii clasice de jazz, blues, reggae, sau chiar melodiile comerciale aparute recent. Doi dintre cei mai populari producatori printre fanii dubstep sunt Martyn si Benga.

Nu ma omor dupa muzica house, techno, minimal, trance sau mai stiu eu ce alte tampenii pe care nu am cum sa le inteleg decat daca sunt "high" in timp ce le ascult. Cu toate astea, Dubstep-ul m-a prins si sunt destule melodii care-mi plac si pe care le ascult cu drag.

Mai jos voi posta melodiile mele preferate, iar cei care ma cunosc e posibil sa spuna ca sunt nebuna si ca am luat-o pe carari gresite. Nu zic nu, e posibil sa fi fost influentata si de doi prieteni care au infiintat o pagina de Facebook pe care posteaza melodii Dubstep. => Dubstep Addicted.

!Inainte de a asculta melodiile de mai jos asigurati-va ca aveti volumul dat la maxim, exact cum va este indicat in imaginea de mai jos.


Prima melodie este un dubstep mai hardcore si nu-mi displace, dar nici nu ma omor dupa ea. Vreau doar sa va arat cam ce inseamna Dubstep.





A doua melodie este preferata mea de aproximativ 6 saptamani si probabil va ramane pe locul 1 mult timp.





Locul 2 din top 3 revine melodiei:




Pentru locul 3 sunt indecisa. To be continued...

In cazul in care ati rezistat pana la sfarsit si v-au placut melodiile, accesati Dubstep Addicted si dati un like. In cazul in care nu v-au placut, accesati Dubstep Addicted, mai ascultati niste melodii si poate va razganditi.


Sursa principala de inspiratie: Google.

Enjoy!
Iulia F.

6 comentarii:

  1. dubstepul are foarte multi ascultatori, it's like the most popular thing at the freaking moment!

    RăspundețiȘtergere
  2. ok, atunci rectific. "numarul redus de ascultatori printre prietenii mei". :D

    RăspundețiȘtergere
  3. sincer nu ascult acest gen de muzica,dar melodia de la Ellie Goulding e chiar faina...sau poate o fi pentru ca imi plac in general melodiile ei

    RăspundețiȘtergere
  4. abia dupa ce am ascultat lights am dat de ea, si imi plac melodiile ei foarte mult :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca tot vorbim de Dubstep.. iti recomand Foxes - Youth (Adventure club dubstep) http://www.youtube.com/watch?v=2XG_0iV2B40&feature=related :) enjoy.

    dreamie. :)

    RăspundețiȘtergere