duminică, 7 august 2011

Shopping la LiDL !!!

Pentru că în seara asta plec la mare am fost să-mi fac ultimele cumpărături la LiDL.


Cum mă plimbam eu printre rafturi, îmi sare în ochi un produs nou apărut pe piaţă. Cel puţin, eu nu am mai văzut acest produs nici măcar în ţări străine.


Hârtie igienică reciclată.


Nu am putut să nu încep să-mi pun întrebări.
  • Care este procesul prin care se ajunge la acest produs?
  • Cine şi cum o adună?
  • Este recoltată înainte sau după ce tragi apa?
  • De ce ar trebui hârtia igienică reciclată?
Etc. [mai puteţi adăuga şi voi]

Mă mai plimb puţin şi ce credeţi că văd? O super reducere la prune.


Abia atunci mi-a căzut fisa, şi mi-am dat seama că este absolut normal ca hârtia igienică să fie reciclată, din moment ce este reducere la PRUNEEE. THAaaAAA!!


În sfârşit, am putut pleca acasă liniştită.


Thank you Daddy!
Iulia F.


Un comentariu:

  1. Haha, bine ar fi fost normal sa faca reducere la prune cu bonus un pahar de lapte, si-o conserva de porumb fiert

    RăspundețiȘtergere