sâmbătă, 6 august 2011

Le Train Royal

Weekend-ul trecut am făcut o mică vizită în Gara Bacău și am avut ocazia de a vizita un tren care funcționează pe bază de cărbuni - trenul cu aburi. Trenul era recondiționat și arată foarte bine, trebuia să ajungă la Suceava și a poposit în Bacău pentru câteva ore.



Angajații CFR care au acompaniat trenul, așteptau să-l ”parcheze” undeva peste noapte și i-am rugat să-mi dea voie să intru în el să fac niște poze. Nu eram singura care se bucura și minuna că vede un astfel de tren în epoca actuală, dar domnii de la CFR nu prezentau aceleași sentimente ca și noi, ba din contră. Erau săracii obosiți, dar nu făceam nimic rău, nu puneam mâna pe nimic, doar vroiam și noi să vedem cum arată un tren cu aburi, așa cum numai în filme am văzut.



Desigur, greșeala nu a fost a lor, cei de la CFR ar fi putut să scoată câțiva bănișori cu un tren de genul acesta. Îl aranjau puțin, îl promovau, cereau o taxă de un leu/persoană și poate reușeau să aranjeze puțin pasajul ăla subteran care seamănă a WC public, și pe care nu prea ai cum să-l ocolești.




























Un tren superb, pe care l-aș alege fără probleme pentru un drum mai lung. Mai ales că, din ce auzeam la ceilalți, acesta a fost destinat Reginei Maria.


Enjoy!
Iulia F.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu