sâmbătă, 16 iunie 2012

6 ore de publicitate

Aseara am fost la Noaptea Devoratorilor de Publicitate, mi-a placut foarte mult, si am decis ca ma voi folosi de aceasta experienta pentru o serie de "articole publicitare", care sper sa-mi readuca placerea de a scrie pe blog, dupa o pauza de jumatate de an (wow!).

Seara a inceput cu un concert Smiley si a continuat cu 6 ore de spoturi publicitare adunate din toata lumea. Noaptea Devoratorilor de Publicitate (La Nuit des Publivores) este un eveniment care are loc in 40 de tari din toata lumea, in fiecare an; acesta a fost infiintat de Jean Marie Boursicot in 1981, un francez pasionat de filme si spoturi publicitare, cu o colectie de aproape un milion de filme publicitare si un loc in Cartea Recordurilor. Cinemateca Jean Marie Boursicot a fost creata cu intentia de a ajuta studentii in publicitate, si in 30 de ani a devenit singura librarie din lume specializata in spoturi publicitare.

Mi-au placut si mi s-au intiparit in minte foarte multe spoturi, dar pentru ca nu vreau sa va plictisesc din prima cu 100 de filmulete (apropo, au fost 290 in total), voi posta mai multe articole, fiecare cu cate 3-4-5 spoturi publicitare, pe parcursul urmatoarelor zile.

Incep cu Jealousy de la IQads, pentru ca este un spot publicitar romanesc destept, care va deschide evenimentul la editia NDP de anul acesta in toate cele 170 de orase. Mandri? Da, mandri.





Iar acum top 5 pentru Iulia F.:

Coco Mademoiselle - The Film



NZ Lotteries - Lucky Dog



Dirt Devil - The Exorcist



Born to create drama - creat pentru Young Director Award 2010




McDonalds - McDonalds is better than Burger King



Si unul in plus, pentru fanii Star Wars:

TomTom (GPS) - Darth Vader recording - behind the scenes



Atat pentru azi :)

O noapte furtunoasa!
Iulia F.


2 comentarii:

  1. Multumim, Iulia, ca ai adus cu tine acasa o mica parte din Noaptea Devoratorilor de Publicitate :)

    RăspundețiȘtergere