duminică, 7 august 2011

Romanian Top Hits

Vineri și Sâmbătă s-a desfășurat cea de-a 5a ediție Romanian Top Hits, ca în fiecare an, la Bacău. Am fost și eu în public vreo 2 ore, și tot ce am prins din zbor a fost că noua modă pentru fete/femei este orice tip de chiloți cu orice tip de sutien, și că Ștefan Bănică Jr. știe să ofere un spectacol trăznet.

De ce zic noua modă? Pentru că atât cât am stat acolo toate dansatoarele și majoritatea cântărețelor au fost îmbrăcate (e mult spus) în chiloți și sutien sau maieu. Aproape toate au pus accent pe sexualitate, pe corpurile lor hot, și mai puțin pe muzică.
Ce muzică a fost? Clubbing style, ceea ce m-a făcut să-mi fie dor de dansat pe la party-uri, dar parcă atunci când mergi la un concert te aștepți la un alt stil, mult mai plăcut urechilor și timpanelor.

Cel mai mult mi-au plăcut cei de la Sonny Flame, Fly Project și desigur, Ștefan Bănică Jr. Au fost diferiți de restul, iar la capitolul dansatori, mi-au plăcut cei de la Sonny Flame și fetele de la Fly Project pentru că au fost unici prin stilul lor.

Prezentatori au fost Răzvan Popescu, de la radio Zu, și cântăreața Roxana Nemeș, însă eu sunt de părere că a fost un singur prezentator, alături de asistenta sa sexy, pentru că tot se poartă acum. Pe Roxana am avut ocazia să o cunosc la un concurs de Miss cu 3 ani în urmă, unde a câștigat premiul de popularitate.

Atunci era la fel de ...plastic style, și își dorea foarte mult să ajungă vedetă. Țac pac, a plecat în București, s-a cuplat (sau nu?!) cu Radu Groza, a pozat în Playboy, și-a scos câteva melodii, și gata, she's a star. Eu până să o văd la spectacol nu mai auzisem nimic de ea, și nu pot spune că m-a impresionat într-o manieră plăcută. Și-a luat 2 rochii aproape invizibile, țipa în microfon din când în când ”uuUUUuuuUUuu”, a cântat 2 melodii, la prima s-a speriat CD-ul de public pentru ca s-a oprit pe la inceput (sau de melodie?!), si la a 2a abia i se auzea vocea (cu toate că nu era live), iar în versuri spune că vrea doar sex. Per total a fost bine, păcat că a fost cam huiduită, nimănui nu i-ar plăcea asta. Bravo pentru că ai reușit să ajungi acolo unde-ți doreai! (nu sunt ironică! :) )





Enjoy!
Iulia F.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu