Nu am mai avut timp zilele astea de mare lucru si am fost nevoita sa renunt la multe activitati pe care obisnuiesc sa le fac in timpul meu liber. Ce am facut si cum mi-am petrecut timpul? Vedeti mai jos.
"„Copiii de azi sunt atat de scufundati in biti, incat ii percep ca parte integranta a mediului lor natural.” Asta este opinia lui Don Tapscott dupa ce a realizat o cercetare ce avea in vedere efectele pe care tehnologia digitala le are asupra generatiei actuale cu care interactioneaza.
Traim intr-o lume in care notiunea de carte a fost inlocuita cu e-book, manualul cu wikipedia, dictionarul cu wiktionar, jurnalul personal cu blogul, intalnirile intre prieteni nu se mai realizeaza „offline”, se recurge la cele „online”, recomandarile nu se mai cauta printre prieteni si rude, ci se recurge la forumuri si reviews-urile de pe site-urile de specialitate. Media traditionala este din ce in ce mai umbrita de social media, cumparaturile se fac din magazinele online, iar marketingul traditional se muta din ce in ce mai mult inspre mediul digital, notiunea de marketing online devenind indubitabil din ce in ce mai populara. E-mailul deja este demodat, telefonul nu mai este destinat convorbirilor telefonice, ci s-a transformat intr-un mini calculator portabil, iar termenul „Facebook” sunt sigura ca nu mai are nevoie de introducere.
Majoritatea oamenilor critica foarte mult aceste instrumente digitale, insa este normal ca acestia sa se simta amenintati de ceva nou, pe care nu il inteleg cu usurinta. Insa acum, si-a facut aparitia o noua generatie, cu valori noi, si care intelege noile media mult mai bine decat predecesorii sai. Consumatorii multimedia se orienteaza spre internet pentru a comunica, pentru a intelege si a face o multime de lucruri, intr-o maniera mai rapida si mai satisfacatoare decat cea obisnuita.
Pentru generatia noua, tehnologia este ca aerul, si vrem, nu vrem, aceasta reprezinta viitorul. Se fac si multe greseli, reteaua Internet si spatiul World Wide Web au avut un impact brusc si inca nu am reusit sa invatam cum sa evitam si sa controlam aspectele negative ale fenomenului, insa este timp sa ne perfectionam mai mult decat am facut-o pana acum.
In aceasta lucrare am incercat sa evidentiez importanta mediului digital inovator cu toate tehnologiile sale din ce in ce mai numeroase, si despre cum acesta influenteaza marketingul traditional. Datorita tehnologiei Web 2.0, companiile incep sa conceapa si sa dezvolte produse si servicii noi, iar acestea necesita strategii si practici noi de marketing.
Daca pana acum specialistii erau de parere ca pentru ca o companie sa fie luata in considerare de jucatorii unei piete si pentru a castiga notorietate, necesita si o prezenta online, un site web de prezentare al acesteia, acum pentru a excela pe acea piata trebuie sa transformam mediocrul website intr-un magazin online. Astfel, am incercat sa-mi adun cunostintele, capatate in ultimii trei ani, despre marketing si e-marketing si sa scot in evidenta importanta realizarii si promovarii unui magazin online.
www.iulia-f.blogspot.com"
citat din lucrarea de licenta a Iuliei F. :))
RăspundețiȘtergerefoarte frumos, imi place :D
Introducerea :-” dupa ce am postat-o mi-a deschis ochii bff si mi-a zis ca e posibil sa-mi zica astia ca e plagiata lucrarea mea, daca o vor baga prin superprogramul de detectat plagiatori
RăspundețiȘtergere